wtorek, 4 stycznia 2011

Witajcie !

OMG ! Jak ja dawno nie pisałam ale no cóż lekcje, nauka itp. A zresztą nie wiem jak mogę ale ciągle zapominam. Hmm ... co tam takiego ciekawego się wydarzyło ??? O umówiłam się z dziewczynami do kina ale nie wiem czy będe mogła pojechać :(  ( jechać bo ja nie mieszkam we Wrocławiu czy w jakimś dużym mieście tylko w małej miejscowości pod Wrocławiem wiec o zakupy, kino czy itp. ciężko ale z dojazdem nie forsą. Mama się zgodziła - dziękuję - ale nie wiem czy dziewczyny mogą K. może ale nie wie na 100 % K. musi się zapytać mamy a S. też musi się zapytać o i doszła jeszcze E. ale to jutro się jej zapytam, czy by chciała jechać.

Wczoraj tato naładował mi kartę upominkową do H&M. Nie pisze ile na niej jest. :P

Babcia ma 6 stycznia urodziny i prezent zakupiony mam dla niej książkę : M. Kalicińska - Zwyczajny facet


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz